Vervoer naar en van verenigingsactiviteiten

Door vrijwilligers van onze vereniging kan voor leden ( en soms ook voor niet-leden) vervoer georganiseerd worden naar verenigingsactiviteiten.

Een prima service, waarvoor u hier informatie en spelregels vindt:

1. Deze service is in beginsel alleen bestemd voor verenigingsactiviteiten en voor leden van de vereniging. Aanmelden kan bij de dienstdoende beheerder van Onze School (tel. 0495-62 35 89), of bij AnneMarie van Kuijk (tel. 06-360 400 19).
  2. Deze service is met name bedoeld voor leden die niet in staat zijn om op eigen gelegenheid een activiteit te bezoeken. Geen rijbewijs, slecht ter been zijn of problemen hebben met in het donker rijden kunnen redenen zijn om gebruik te maken van deze service.
  3. De vergoeding per passagier te betalen aan de chauffeur bedraagt 2 euro binnen Maarheeze (heen en terug) en 30 eurocent per gereden kilometer buiten Maarheeze (heen en terug). Deze vergoedingen gelden alleen voor verenigingsactiviteiten.